1. BAŞLANGIÇ HÜKÜMLERİ
    1. Bu kullanım koşulları aşağıda bilgileri olan tarafların arasındaki web sayfaları servis sunucunun internet adresi Glami de bulunan web sayfaları (bundan sonra sadece „web sayfası“) ya da Facebook ağı üzerinden yapılan servis sağlanması sözleşmesinden (bundan sonra sadece „ sözleşmesi“) ileri gelen karşılıklı hak ve sorumlulukları düzenler: Ticari şirket Inspigroup s.r.o., adresi: Újezd 450/40, 118 00 Praha 1 - Malá Strana, Çek Cumhuriyeti adresli, ID: 24263532 (bundan sonra sadece „servis sunucu “) ve Hizmet kullanıcı diğer şahıslar Glami (bundan sonra sadece „kullanıcı “). Devamla bu Koşullar Glami ve web sayfaları hizmeti kullanımından ileri gelen hak ve sorumlulukları ve diğer bağlantılı hukuki ilişkileri düzenler.
    2. Kullanım koşullarını servis sunucu değiştirebilir veya onlara takviye yapabilir. Değişimler web sayfasında yayınlandıktan itibaren geçerlilik kazanırlar.
    3. GLAMI bir çevrimiçi mağaza değildir ve fiyatlar, ürün açıklamaları, bedenleri, kullanılabilirliği veya fotoğraf doğruluğu dahil olmak üzere iş ortakları tarafından sağlanan bilgilerin doğruluğundan sorumlu değildir. Her satın alma işleminden önce, GLAMI'den yönlendirildiğiniz çevrimiçi mağazanın web sitesindeki verileri incelemenizi öneririz. Sunulan tüm ürünler üçüncü taraflarca belirlenen koşullara tabidir ve GLAMI bunlardan sorumlu değildir.
  2. HİZMET SAĞLANMASI SÖZLEŞMESİ İÇERİĞİ
    1. Servis sağlanması sözleşmesi temelinde servis sunucu kullanıcıyı Glami sistemine dahil edeceğini taahhüt eder. Kullanıcı geçerli kişisel bilgilerini vereceğini taahhüt eder.
  3. HİZMET KOŞULLARI
    1. Servis sunucusu hizmeti sunarken kullanıcı veya başkaları tarafından engellemelerle karşılaşırsa hizmeti sunmak zorunda değildir. Bu nedenle hizmet sunucusu hizmeti özellikle elektrik kesintisi durumunda, veri ağı kesintilerinde, mücbir sebep durumunda üçüncü tarafların neden olduğu diğer arızalarda sağlamak zorunda değildir.
    2. Hizmet sunulurken kesintiler, geçici kısıtlamalar, hizmet kalitesinin kesintiye uğraması olabilir.
  4. İŞLETMECİNİN HİZMET KUSURLARI HAKKINDAKİ SORUMLULUĞU, ŞİKAYETLER
    1. Sözleşme taraflarının servis sunucunun hizmet eksiklikleriyle alakalı hak ve sorumlulukları 40/1964 numaralı medeni kanunun 499. Paragrafının hüküm ve talimatlarına göre (bundan sonra sadece „medeni kanun“) yönetilir. Kullanıcı servis sunucunun hizmet eksiklikleriyle alakalı haklarını servis sunucuya yazılı olarak onun irtibat adresine elektronik posta ile bildirir.
  5. HİZMETİN KULLANILMASı
    1. Hizmete erişim sadece kullanıcı içindir. Kullanıcı servis sunucunun önceden yazılı onayı olmadan üçüncü şahıslara hizmeti kullanma hakkı veremez.
    2. Kullanıcı, hizmet çerçevesinde servis sunucusu hizmetinin Internet güvenliğinin, diğer internet kullanıcılarının güvenliğinin üzerinde olumsuz bir etkisi olan veya olumsuz etki yaratabilecek mekanizmaları, yardımcı programları veya yazılımı kullanamaz.
    3. Kullanıcının servisin işletildiği servis sunucunun server işletimini engelleyecek veya sınırlayacak faaliyetlerde bulunması veya bu tür etkinliklerde üçüncü taraflara yardımcı olabilecek herhangi bir etkinlikte bulunması yasaktır. Kullanıcı servis sunucunun işletildiği server otomatik taleplerle rahatsız etmeyecektir.
  6. SÖZLEŞME TARAFLARININ DİĞER HAK VE SORUMLULUKLARI
    1. Kullanıcı, web sayfasını oluşturan bilgisayar programlarının telif hakkıyla korunduğunu bildiğini beyan eder. Kullanıcı servis sunucunun mülkiyet haklarının olduğu bilgisayar programlarını yetkisiz bir şekilde kendisinin veya üçüncü şahısların müdahale etmesine olanak sağlayacak hiç bir faaliyet yapmayacağını taahhüt eder.
    2. Servis sunucu kullanıcıya karşı medeni kanunun 53a maddesinin 1. paragrafındaki hükümlere göre davranış etiği bağı içinde değildir.
  7. KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI VE TİCARİ BİLDİRİMLERİN GÖNDERİLMESİ
    Kişisel bilgilerin korunması hakkındaki 101/2000 numaralı kanuna göre özel şahıs olarak verilen kullanıcının kişisel bilgilerinin korunması anlamına gelir.
    1. Özel şahıs olan kullanıcı aşağıdaki kişisel bilgilerinin işlenmesine izin verir: e-mail adresi, kullanıcının yaşadığı şehir, hizmet çerçevesinde ilgi alanları info@glami.com.tr, Facebook ağına verdiği temel bilgiler, Facebook ağındaki arkadaş listesi ve Facebook ağındaki kullanıcı hesabının email adresi (devamla ortak olarak sadece „kişisel bilgiler“).
    2. Kullanıcı, servis sunucunun servis sağlanması sözleşmesi içeriğine uygun olarak ve servis sunucunun ticari paylaşımlar yapabilmesi amacıyla kendi kişisel bilgilerinin işlemesine izin verir.
    3. Kullanıcının kişisel bilgilerinin işlenmesi için servis sunucu işleyici olarak üçüncü şahısları yetkilendirebilir.
    4. Kullanıcı kişisel bilgilerini doğru ve gerçek olarak vermekle ve kişisel bilgilerinde bir değişiklik olduğunda bunu hiç vakit geçirmeden servis sunucusuna bildirmekle yükümlüdür.
    5. Kişisel bilgiler süre belirtilmeden işlenecektir. Kişisel bilgiler otomatize olarak elektronik formada veya otomatize olmayan basılı formada işlenecektir.
  8. ARAMA
    1. Sonuçların tam listesi için, partnerler tarafından sağlanan milyonlarca teklifin ürün başlıklarını ve ürün açıklamalarını arıyoruz. Ayrıca ürün kategorisi başlıkları ve/veya ürün parametrelerini de arama kriterlerine dahil ediyoruz. Arama sonuçları, arama teriminin öncelik düzeyine göre sıralanır. Ürün adı arama sonuçları, açıklayıcı metne dayalı arama sonuçlarından daha önceliklidir. Bu nedenle sonuç listesinde ürün adında bir anahtar kelime içeren ürünleri diğer ürünlerin üzerinde görüntülüyoruz.
    2. Birkaç kelimeyi bulmak, arama terimlerinin birbirinin yanında tutarsız olarak görüntülendiği arama sonuçlarına yol açabilir. Bu, belirli markalı ürünlerin genel terimlerle birlikte aranmasını içerebilir, ancak bunlarla sınırlı değildir. "Pantolon" markasının aranması sadece üreticinin pantolonunu değil, aynı zamanda teklif metninde işareti kullanan ürünleri de bulabilir. Örneğin, markanın tanımlayıcı bir özelliği veya kısaltması olduğu durumlarda bu durum söz konusu olabilir.
    3. Arama sonuçlarımızı listelemeyle ilgili herhangi bir sorunuz varsa, hatalarla karşılaşırsanız veya ticari marka ihlali oluştuğunu tespit ederseniz lütfen bizimle info@glami.com.tr üzerinden irtibata geçiniz.
  9. WEB SAYFALARININ KULLANIMI
    1. Web sayfalarını kullanan kullanıcı veya başka bir kişi, servis sunucunun önceden yazılı izni olmaksızın, web sitesinde bulunan metinleri, grafikleri veya telif hakkıyla korunan diğer nesneleri kullanma yetkisinin olmadığını kabul eder.
    2. Kullanıcı, web sayfalarına sadece kendi yazdığı içeriği veya başkasına ait içeriği onu oluşturanın web sayfası üzerinden erişim iznini verdiği içerikleri yerleştireceğini kabul eder. Kullanıcı, söz konusu içeriğin yerleştirilmesi ve yayınlanmasının üçüncü tarafların telif haklarını ve diğer haklarını gereksiz yere etkilemeyeceğini ve genel olarak bağlayıcı yasal düzenlemeleri ihlal etmeyeceğini beyan eder.
    3. Servis sunucu, 480/2004 Sayılı Kanun'un 5. paragrafında belirtilen Bilgi toplumu faaliyetleri kapsamda Kullanıcının faaliyetlerinden sorumlu değildir.
    4. Kullanıcı, web sayfaları (server) kullanımında program donanımı mekanizmalarını ve web sayfası veya sunucunun işleyişini olumsuz yönde etkileyebilecek diğer prosedürleri kullanma yetkisine sahip değildir.
    5. Kullanıcı web sayfalarına bilgi yükleme hakkına sahiptir. Burada söz konusu olan özellikle setler (kolajlar), koleksiyonlar, resim yükleme, yorum yüklemedir (bundan sonra sadece "gönderiler"). Gönderiler onları oluşturanların görüşlerini dile getirir, bu Servis sunucunun görüşlerini ifade etmez Servis sunucu, gönderinin içerdiği bilgilerin doğruluğundan ve bu bilgilerin yasaya uygunluğundan sorumlu değildir.
    6. Servis sunucu herhangi bir sebep belirtmeksizin herhangi bir gönderiyi kaldırma hakkına sahiptir.
    7. Gönderiler yerleştirilmesiyle birlikte servis sunucunun mülkiyetine girerler ve onları oluşturanlar bu şekilde eğer 121/2000 numaralı kanuna göre bir konu ise telif haklarını da vermiş olurlar: kullanmak, düzeltmek, kopyalamak, dağıtmak, devretmek, kamuya açık sergilemek, çoğaltmak, yayınlamak, alt lisanslamak, bu türlü iletişimi taşımak veya satmak, üçüncü taraflara bu gönderilerle alakalı önceki haklarla ilgili sınırsız alt lisansa vermek.
    8. Kullanıcı gönderiyi yerleştirmesiyle herhangi bir ödül hakkından vazgeçmiş sayılır ve yerleştirdiği gönderinin kullanım şeklini engellemeyeceğini beyan eder.
    9. Gönderiyi yerleştirmeden dolayı Kullanıcının ödül hakkı yoktur.
    10. Servis sunucu gönderiyi kullanma hakkını üçüncü şahıslara verme hakkına sahiptir (özel veya eksklüsif olmayan).
  10. ARAMA
    1. Sonuçların tam listesi için, partnerler tarafından sağlanan milyonlarca teklifin ürün başlıklarını ve ürün açıklamalarını arıyoruz. Ayrıca ürün kategorisi başlıkları ve/veya ürün parametrelerini de arama kriterlerine dahil ediyoruz. Arama sonuçları, arama teriminin öncelik düzeyine göre sıralanır. Ürün adı arama sonuçları, açıklayıcı metne dayalı arama sonuçlarından daha önceliklidir. Bu nedenle sonuç listesinde ürün adında bir anahtar kelime içeren ürünleri diğer ürünlerin üzerinde görüntülüyoruz.
    2. Birkaç kelimeyi bulmak, arama terimlerinin birbirinin yanında tutarsız olarak görüntülendiği arama sonuçlarına yol açabilir. Bu, belirli markalı ürünlerin genel terimlerle birlikte aranmasını içerebilir, ancak bunlarla sınırlı değildir. "Pantolon" markasının aranması sadece üreticinin pantolonunu değil, aynı zamanda teklif metninde işareti kullanan ürünleri de bulabilir. Örneğin, markanın tanımlayıcı bir özelliği veya kısaltması olduğu durumlarda bu durum söz konusu olabilir.
    3. Arama sonuçlarımızı listelemeyle ilgili herhangi bir sorunuz varsa, hatalarla karşılaşırsanız veya ticari marka ihlali oluştuğunu tespit ederseniz lütfen bizimle info@glami.com.tr üzerinden irtibata geçiniz.
  11. KAPANIŞ HÜKÜMLERİ
    1. Eğer web sayfaları kullanımı ile alakalı ilişkiler veya servis sağlanması sözleşmesi uluslararası (dış ülke) öğesi içeriyorsa taraflar bu ilişkilerin Çek hukukuna göre yönetilmesinde anlaşmışlardır.
    2. Bu sözleşmeden oluşan tüm anlaşmazlıklar ve bağlantıları hakkında son karar ve hükümler Çek Cumhuriyeti Ticaret Odası ve Çek Cumhuriyeti Tarım Odası Hakem mahkemesinin hakem heyetiyle (bundan sonra sadece „Hakem mahkemesi“) konusuna ait mahkemenin Hakem kurallarıyla hakem davaları için olan Özel Düzenleme ekiyle on-line olarak verilecektir. Hakem heyeti üç (3) hakemden oluşacaktır. Hakem davalarının görüleceği yer Prag olacaktır. Hakem davaları çek dilinde olacaktır. Taraflardan her biri hakem mahkemesi sekreteri tarafından yönetilen hakem listesinden birer (1) hakem seçecektir. Bu şekilde seçilen iki (2) hakem listesinden heyet başkanını seçer. Eğer taraflar mahkeme talep ettiğinden itibaren otuz (30) günlük süre içerisinde hakem seçmezlerse veya seçilen hakemler on dört gün (14) içerisinde hakem heyeti başkanını seçmezlerse hakemleri veya hakem heyeti başkanını Hakem mahkemesi başkanı seçer.
    3. Servis sağlanması sözleşmesi ve ticari koşulları servis sunucu tarafından elektronik formada kamuya kapalı bir şekilde arşivlenir.
    4. Servis sunucusunun irtibat bilgileri: adres: Praha 1 - Malá Strana, Újezd 450/40, PK 11800, Çek Cumhuriyeti, elektronik posta adresi: info@glami.com.tr.

Son güncelleme 24.5.2018 tarihinde yapılmıştır.