Mavi, Türkiye’de kot denince akla ilk gelen yerli moda markasıdır. Pantolon dışında da hemen her kategoride ürün sunmaktadır.
Mavi ne zaman kuruldu?
Mavi, 1991 yılında İstanbul'da kurulan ve 30 yıllık denim deneyimine sahip bir lifestyle markasıdır. Küresel moda dünyasında söz sahibi olan Mavi, müşterilerine dünya çapında 34 ülkede hizmet vermektedir. Şirket, 456'sı Mavi mağazası olmak üzere ~4.500 noktada perakende, toptan ve online kanallar aracılığıyla müşterileriyle buluşmaktadır.
Mavi neden seviliyor?
Mavi, yüksek kalite ve doğru fiyat politikasıyla güvenilir bir marka imajına sahiptir. „Perfect Fit“ anlayışıyla müşterilerin hayat tarzına, vücut şekline ve kalite beklentilerine mükemmel uyum sağlayan jean'ler tasarlamaktadır. Bu özelliğiyle Mavi, dünya çapında önde gelen premium jean markaları arasında yer almaktadır.
Duyarlı bir marka
Mavi, sürdürülebilir büyüme odaklı All Blue stratejisiyle faaliyet göstermektedir. Şirket, sürdürülebilirliği şirket kültürüne, vizyonuna, ürünlerine ve büyüme hedeflerine entegre ederek daha iyi bir Mavi ile daha iyi bir dünyanın mümkün olduğuna inanmaktadır.
Müşteri memnuniyeti
Mavi'nin müşteri sadakat programı Kartuş, Türkiye'de sınıfının en iyisi olarak kabul edilmektedir ve 8 milyonun üzerinde üyesi bulunmaktadır. Bu program, müşteri verilerini analiz etme ve değerlendirme konusunda önemli bir araç olarak görülmektedir. Modayı yakından takip eden genç yetişkinler arasında güçlü bir marka algısına sahiptir.
Herkes için bir klasik
Mavi, hazır giyim orta üst ve premium ürünler segmentinde öncü konumdadır. Hem dünya çapında önde gelen premium jean markaları arasında yer almakta hem de lifestyle ürünler kategorisinde kadınlar ve erkekler tarafından en çok tercih edilen markalar arasında yerini sağlamlaştırmaktadır.
Duyarlı bir marka
Mavi, sürdürülebilir büyüme odaklı All Blue stratejisiyle faaliyet göstermektedir. Şirket, sürdürülebilirliği şirket kültürüne, vizyonuna, ürünlerine ve büyüme hedeflerine entegre ederek daha iyi bir Mavi ile daha iyi bir dünyanın mümkün olduğuna inanmaktadır.
Kotun her hali̇ mavi̇'de
Şık olurken konforu elden bırakmadığımız spor şık giyimin en güzel temsili smart casual en çok tercih edilen tarzlardan biri oluyor. Smart casual tarzının bu kadar hayran kitlesi varken, markalar bu tarzı es geçmeyerek bu tarza uygun birbirinden şık ürünler tasarlamaktan kaçınmıyor. Spor şık tarzının en çok tercih edilen markalarından biri olan Mavi, kalitesi ve özgüveni ile her geçen yıl başarısına başarı katıyor. Özellikle kot materyalini olabildiğince özgün kullanarak kot ceket, kot pantolon, kot etek, elbise ve kotun binlerce farklı tasarımı ile dolaplarımızdaki yerini alıyor.
Mavi̇ i̇le modumuz hep yüksek
Tasarımlarındaki enerjik çizgiler ile modumuzu hep yüksek tutan Mavi, kalitesi ile başarısının bir tesadüf olmadığını biz moda severlere kanıtlıyor. Kadın, erkek ve çocuk yediden yetmişe hayran kitleri bulunan mavi her sezonda farklı hikayeler ile tasarladığı eşsiz parçaları ile gönüllerimizi feth ediyor. Dinamik bedenimiz ile ruhumuzun özgürlüğünü harmanlayarak biz gençlerden ilham alan Mavi, birbirinden özgün ve şık giyim, aksesuar, ayakkabı, çanta, takı ve saat tasarımları ile GLAMI'nin Mavi kataloğunda indirimli fiyatlar ile sizleri bekliyor.
Tasarimlari i̇le her mevsi̇m yanimizda
Mavi her yaştan her tarza hitap etmeyi başardığı gibi, yılın her mevsiminde de yanımızda olmayı başarıyor. Yaz aylarında kot şort ve tişört kombinleri ile hafiflik sağlarken, sonbaharda yağmurluk ve denim pantolonlar ile güz şıklığını yakalamamızı sağlıyor. Kışın birbirinden farklı mont tasarımları ile içimizi ısıtırken, ilkbahar aylarında kot ceketler ile kombinlerimizin en şık tamamlayıcılarından biri oluyor. Bütün bunların yanında her mevsim kullanabileceğimiz ayakkabı, çanta ve aksesuar tasarımları ile göz kamaştırmaktan kaçınmıyor.